Een ontbijt waar je U tegen zegt - Reisverslag uit Lombok, Indonesië van Peter, Marja, Regina en Nathalie Koelewijn - WaarBenJij.nu Een ontbijt waar je U tegen zegt - Reisverslag uit Lombok, Indonesië van Peter, Marja, Regina en Nathalie Koelewijn - WaarBenJij.nu

Een ontbijt waar je U tegen zegt

Blijf op de hoogte en volg Peter, Marja, Regina en Nathalie

08 Augustus 2014 | Indonesië, Lombok

Dag 19 (08 augustus)
Vandaag gestart met een heel bijzonder ontbijt. Volledig in tegenstelling tot gisteren was het nu een ontbijt van onbeperkte buffetten en luxe. Het gaat van volledige Indonesische rijsttafel tot eigen smoothie maken tot chocoladefontein tot wafels bakken tot frituren tot zoete broodjes en cake en natuurlijk de hoek waar alle mogelijke eieren naar wens klaar gemaakt worden. Kortom een luxe waar je best aan zou kunnen wennen. Terwijl je zit te eten en te genieten speelt er iemand op de Piano. Zo droom je weg bij elke hap die je neemt.
Mama en Papa hebben eerst samen ontbeten en daarna heeft Papa het nog dunnetjes overgedaan toen Regina en Nathalie wakker waren. Nathalie heeft niet zo heel lekker geslapen, last van buikkrampen. Na een Immodium kon er toch gewoon ontbeten worden, gelukkig.
Daarna op de ligstoelen in de zon en genieten maar. Van twee tot vier heeft het hard geregend en daarna weer op de ligbedden bij het strand. Tijdens de regen zijn we nog even paar souvenirs wezen kopen en bij de bakkerij van het hotel een paar heerlijke gebakjes, je moet toch wat doen.
’s Avonds hebben we weer lekker gegeten en op naar de laatste dag in dit prachtige hotel. Helaas kwam er nog geen einde aan deze dag, even na twaalf uur werden we door Bob Meester gebeld dat Henk opgenomen is in het ziekenhuis met dikke darm kanker. Hij wordt morgen geopereerd, we hopen en bidden dat het goed te opereren en hij weer mag herstellen. Het houd je toch bezig dus pas laat in de nacht in slaap kunnen komen.